Hejka
Witam was w miesiacu marzec <3W koncu tutaj cos pisze wiem , wiem dlugo mnie tutaj nie bylo ale juz jestem .
Wiekszosc z was juz pewnie ma ferie albo juz po feriach jestescie .
U mnie ferie juz dawno minely niestety nie pojechalam do Polski bo to byl tylko tydzien .
Caly ten tydzien padal deszcz to byla jakas masakra , ale tak jakos na koncu dopiero sie
rozpogodzilo . Oczywiscie musialo tak byc poniewaz szkola sie zaczela fajnie no .
Mieliscie podobnie ? Macie jeszcze ferie ?
Ten tydzien bedzie dla mnie trudny i mega sie go obawiam . Do srody mam normalnie szkole a w czawartek zaczynam examiny . Mega sie boje , 1 semestr nie byl taki latwy wiec tym bardziej obawiam sie examinow z tego semestru . Musze teraz myslec o nauce a to bedzie ciezkie .
Po examinach mam wolne wiec do Polski bede jechac . Wiec caly czas mysle tylko o tym co bd robic , gdzie pojde i nie moge sie doczekac az zobacze rodzine i przyjaciol .
Teraz trzeba sie skupic ale sie nie da sie tak od razu .
Zauwazylam ze ten rok tak szybko mija dopiero byl sylwester poczatek stycznia a teraz Wielkanoc
sie zbliza . Po Wielkanocy zanim sie obejrze a beda wakacje .
Tez tak sadzicie ? Cieszycie sie ze Wielkanoc sie zbliza ?
Czekam na komentarze ^^
Milego wieczoru <3













