Hejka <3
Kochani witam was z nowa notka . Tak wiem dlugi czas tu nic nowego nie bylo . Mam nadzieje ze sami rozumiecie nauka jest jej strasznie duzo ;/ Ale spokojnie juz wracam .
Chcialam napisac troche o pazdzierniku a on mi sie juz konczy nie no tak szybko .
Uwielbiam ten miesiac chociaz jest nieco chlodny oraz deszczowy . Lecz w tym miesiacu sie urodzilam wiec za co go nie mam kochac ? Tym bardziej ze na koncu niego jade w koncu do Polski .
U mnie pogoda jest zmienna pada potem slonce nie ogarniam juz jej . Co slyszalam od moich znajomych ze u was troche sniegu popadalo . Az sie zdziwialam kiedy ta informacje uslyszalam pomyslalam nie tylko nie teraz , chce sie jeszcze nacieszyc jesiennia a nie wracac do zimowej kurtki .
A co wy o tym myslicie ? Chcecie juz zime ?
Co jest dziwne jak ten czas szybko leci dopiero sie zaczal wrzesien koniec wakacji czas do szkoly ten moj strach o nowa klase poznanie .A tu juz pazdziernik coraz blizej grudnia i nowego roku.
Nie moge uwierzyc jak wszystko tak szybko leci dzien za dniem ta sama rutyna.
Czy wy tez tak macie ?
Tutaj znajdziecie zdjecia z dzisiejszej jesiennej stylizacji .
Licze ze wam sie spodoba , czytam wszystkie komentarze wiec nie zapomnijcie czegos napisac :)
Milego ogladania ;* Jesli Ci sie spodobal blog zaobserwuj mnie badz ze mna na biezaco <3
pants: pimkie / sweater: H&M/ shoes: adidas superstar/ shawl: Zara
Buziaki Vicky <3
Instagram : https://instagram.com/victoria_haes/